Koszt rajdu będzie wynosił 1 300 zł od osoby. W przypadku niezgłoszenia się odpowiedniej ilości uczestników – rajd zostanie odwołany.
UWAGA!
Termin przyjmowania zgłoszeń upływa dnia 20.01.2023 r.
Po upływie tego terminu będą przyjmowane wpłaty- każdy uczestnik otrzyma indywidualną wiadomość z informacją o sposobie płatności.
W ramach wpłaty uczestnik otrzyma:
4 x noclegi z pościelą, pełne wyżywienie (śniadania + obiadokolacje), udział w końcowej uroczystej kolacji, ubezpieczenie NW, znaczek okolicznościowy, dyplom uczestnictwa, opiekę przewodnicką, zabezpieczenie GOPR oraz transport na trasach.
W przypadku odwołania rajdu przez organizatorów (brak warunków
narciarskich, mała liczba zgłoszeń) całość wpłaty zostanie zwrócona na
wskazane przez uczestnika konto bankowe.
Uczestnik Rajdu musi posiadać:
wysokie umiejętności narciarskie, plecak, sprawny sprzęt narciarski,
posiłek na trasę i herbatę w termosie, właściwą zimową odzież i ekwipunek,
sprawną latarkę i zapasowe baterie, indywidualną apteczkę “pierwszej
pomocy”.
Uwagi organizatorów:
1. Każdy uczestnik bierze udział w rajdzie na własną odpowiedzialność.
2.Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość zmiany trasy lub jej skrócenia
w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych, zagrażających
zdrowiu i życiu uczestników.
3. W czasie rajdu uczestnik jest zobowiązany do przestrzegania zaleceń
kierowników tras.
4. Uczestnictwo w trasach rajdu dozwolone jest od 18 lat.
5. Uczestnicy niespełniający wymogów niniejszego regulaminu nie zostaną
dopuszczeni na trasy rajdu.
6. Brak warunków narciarskich może spowodować zmianę trasy na pieszą.
|